środa, 23 listopada 2022

W ODPOWIEDZI NA...

Mówisz, że na co dzień nie jestem sobą.

A co to znaczy, do jasnej cholery?!

Żyć zasadami, a może swobodą?

Ty zawsze bywasz wręcz bezwstydnie szczery?!


Kim byłby człowiek bez ograniczenia?

Z pełną wolnością zwierzę by prześcignął

W dziedzinie potrzeb swych zaspokojenia -

Z tego upadku by się nie podźwignął.


Moralność stawia instynktom granice

I zazdrość, zawiść, mściwość kontroluje -

To, co wpajają od wieków rodzice,

W nas człowieczeństwo wyrabia, kształtuje.


Etyka światłem jest w mroku popędów

I przeobraża stado w społeczeństwo.

Do nowatorstwa nie mam sentymentów -

Jest jak trucizna, urok i przekleństwo.


A tolerancja oznacza szacunek!,

Nie przyzwolenie, jak to większość głosi.

Gówno ta większość ma za poczęstunek.

Żuje je, łyka, o dokładkę prosi…


Aż żal nań patrzeć – na usta w odchodach.

Odór padliny skaża wszem powietrze.

Człowiek przywyknął oddychać w tych smrodach,

Chociaż żyć w szambie najzwyczajniej nie chce.


To ty inności mojej nie przyjmujesz,

Żądaniem zmiany ciągle mnie oskarżasz

I rzucasz słowa, których nie pojmujesz.

Samego siebie w ten sposób obrażasz.


Nie mów o fobii, kiedy nie pojmujesz,

Że nerwicowe znaczy zaburzenia,

W których lęk przed czymś człowieka katuje

I wciąga w męki, okrutne cierpienia.


Mnie orientacja homo nie przeraża.

Więc homofobia brzmi wręcz absurdalnie.

Parada orgii natomiast odraża,

Bo człowieczeństwo depcze nieustannie,


I bez znaczenie czy homo, hetero!

Brzydzę się bowiem takimi aktami.

Chciałeś bym była tu i teraz szczerą,

Więc się wyrażam szczerymi słowami.


Nie znoszę również ludzi zakłamanych,

Co chorągiewką trzepoczą na wietrze,

Interesownych oraz farbowanych -

Z takimi w parze iść po prostu nie chcę.


Mnie nie przeszkadza kolor czyjejś skóry

Ni orientacja albo też wyznanie.

Szanuję bowiem każdego, to który

Ma do człowieka jednakie uznanie,


Co i do siebie czuje, i wymaga,

Aby nie stracić honoru, godności -

A takich mało… i to jest szkarada

Wypaczonego pojęcia miłości.

grafika pochodzi ze strony: tapeciarnia.pl



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz