poniedziałek, 17 czerwca 2019

BĄDŹ PRZY MNIE


Okiełznaj we mnie wiatr dzikich myśli,
Które galopem pędzą jak konie.
Wtul to, cokolwiek mroczne się przyśni,
W swoje zrośnięte palcami dłonie.

Zaczerpnij ze mnie oddech zlękniony,
Jakbyś się karmił czymś niepotrzebnym.
Niech się przebudzi duch mój natchniony
W rachunku sumień o niebo lepszym.

Ucisz huragan emocji wszelkich,
Co szarpią duszę hien uzębieniem.
Roztocz przede mną widoków pięknych
Świat uchwycony jednym spojrzeniem.

Ukołysz burzę podejrzliwości,
By nie dręczyła ciała w potrzebie.
Ostudź me zmysły deszczem miłości
Jakobym żyła tylko dla Ciebie

I pozwól skrzydłom rozpiąć się w ciszy,
Aby mnie wzniosły ponad przeciętność.
Trzepotu pióra nikt nie usłyszy,
Kiedy się wtopię w swą długowieczność.

Bądź przy mnie zawsze w każdej godzinie
I w każdym miejscu bezwarunkowo,
Nawet!, gdy ciało jak czas przeminie,
Że będziesz zawsze – daj, proszę, słowo.



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz