czwartek, 24 lutego 2022

BARDZO...

Bardzo Ci Boże dziękuję

Za taką jak mnie stworzyłeś,

Za talent, który szlifuję,

Czas, jakim mnie obdarzyłeś.


Wdzięczna Ci jestem mój Panie

Za bycie dzieckiem dojrzałym,

Za trudów ciasny kaganiec,

Pręgi, co mnie postarzały,

Za łzy wiadrami noszone,

Za ciężar głowy przy ziemi,

Drogi pod stopą skłębione,

Za wszystko, co we mnie siedzi.


Bardzo Ci Boże dziękuję

Za taką jak mnie stworzyłeś,

Los, który wciąż mnie tresuje,

Za to, że jesteś i byłeś.


Wdzięczna Ci jestem mój Panie

Za każde upokorzenie,

Codzienność w glinianym dzbanie,

Za każde i poranienie,

Za ludzi, co mną gardzili,

Strach, ciężką pracę, bezsenność,

Chleb, co zapachem się pyli

Z piekarni, gdy jeszcze ciemno.


Bardzo dziękuję Ci Boże

Za taką jak mnie stworzyłeś,

Choć rozum pojąć nie może,

To pięknie mnie wymyśliłeś.


Wdzięczna Ci jestem mój Panie,

Bo wiem, czym jest utrapienie,

W niemocy i usychanie,

Gdy trawi człeka cierpienie,

I czym przegrana, samotność,

Bezdomność lekiem podszyta

I pychy jad, i okropność,

Godność przez ludzi rozbita.


Bardzo dziękuje Ci Boże

Za taką jak mnie stworzyłeś,

Za to, że jestem jak zboże,

Z którego zaczyn zrobiłeś.


Dziś widzę więcej niż inni

I czuję niż bym pragnęła.

Niektórzy wciąż są dziecinni -

Przyziemność ich pochłonęła.

Ja z paralotnią doświadczeń

Unoszę się ponad wszystko,

Szukając wciąż nowych znaczeń

Z jedną zniszczoną walizką.


Bardzo dziękuję Ci Boże

Za taką jak mnie stworzyłeś,

Bo dzięki temu dziś tworzę,

Czerpiąc ze wspomnień mych siłę.


Już się niczego nie boję.

Życie mnie wszak nie zaskoczy,

Na ziemi gdyż twardo stoję,

Wciąż w Niebie trzymając oczy,

Bo wiem, że mnie nie porzucisz

Mój Panie, Ojcze i Boże.

Płaszcz Swej Miłości zarzucisz -

Jesteś, gdy nikt nie pomoże.


Bardzo dziękuję Ci Boże

Za taką jak mnie stworzyłeś.

Tego nie widzi ktoś może -

Szczęśliwą mnie uczyniłeś.

grafika pochodzi ze strony: tapeciarnia.pl




Brak komentarzy:

Prześlij komentarz